11 dagar kvar

Sjukt nyfiken och förväntansfull! Vem är du där inne? Är du lillebror eller lillasyster? Vad ska du heta? Kom ut nu!! Jag längtar efter dig!!!

Samtidigt nått så sjukt nervös och lite rädd... kommer förlossningen gå bra? Fort eller inte? mår du bra? Är du helt frisk? Kommer jag att kunna hantera 2 barn? Hur kommer det att gå med amningen? Sömnen? Kolik? Vikten? Längden? 

Många tankar som snurrar som vanligt, mest de värsta tänkbara. Under den här graviditeten har jag mest hört om barn som far illa, föds med någon sjukdom eller annat komplikation, förlossningar i köket/bilen/gatan... ja därför går tankarna. Har jag ätit något konstigt under graviditeten? Ätit för lite? Tagit för mycket nässpray? Inte tagit det tillräckligt lugnt? Stressat? 

Mår ganska dåligt av dessa tankar... men jag är ju bara rädd om lillen. Mycket eller allt hänger ju på mig...! 

Usch nä... klart han/hon mår bra!!! Eller?

Inte långt kvar nu... imorgon blir det en sväng till mvc igen. Sen hoppas jag att det bara är till att vänta och förbereda sig. 


Älskade barn! Jag ber till högre makter att du mår bra!!! ❤ ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0