God afton

Har precis hjälpt Fredrik och Vilma ner till källaren där dom nu har bäddat ner sig i gästsängen. Vilma fick en rejäl hostattack så det bästa för alla är om de sover nere. Köpt större säng men den är fortfarande för liten för 4 ;) jag sover ändå hyfsat men Fredrik är nog lite mer lättstörd än jag och kanske behöver mera sömn (inget illa menat älskling) men så är det, alla är vi olika. Jag känner att jag vant mig och kör på sparlågan så att säga. Får sova på dagarna istället :)

Igår fyllde vilma 2 år!! Älskade lilla tös, vad tiden går fort!! Och så "stor" hon är! Pratar i ett och kan så mycket! Helt fantastisk! Vår lilla älskade Vilma!
Hon har pratat om sin födelsedag länge och verkligen sett fram emot att vi ska sjunga för henne, så igår:
Jag och Fredrik bjöd på "skönsång" i vardagsrummet runt 7 där också hennes present väntade. Då fick hon en arbetbänk/snickarbänk m diverse verktyg. Hon blev superglad och började genast jobba! 

Sen fick hon gå till förskolan där jag vet att hon blev uppvaktad :) sitta på tronen, krona på huvudet och sång. 

Hemma monterade fredrik, hans mamma och hennes man upp vilmas andra present: en stoooor studsmatta!! 
Hon älskar sin studsmatta och vill och hoppa jämt! Önskar jag också kunde hoppa med henne, men jag nöjer mig med att springa i den och sitta utmed kanten än så länge ;) 

På kvällen kom Maria, Johan och Noel (som också fyllde 2 år) på fika. De hade med sig supergo tårta och superfina presenter till Vilma och lillebror. Vi hade en jättemysig fikastund tillsammans!

Jaa hela dagen blev riktigt bra och jag tror också att Vilma tyckte om sin födelsedag :) mer kalas för henne blir helgen 1 maj. Mäktade inte riktigt med kalas just nu. 

Så nu blev jag lite trött igen så jag säger godnatt!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0