vecka 33

O nej... det märks också här att denna graviditet inte får lika mycket uppmärksamhet som första... Nåväl. Får försöka sudda bort det dåliga samvetet.
Nu är vi inne i vecka 33 och då 55 dagar kvar till BF. 
Det har hittills varit en mer krävande graviditet, inte lika mycket vila så är tröttare än innan, svullna lymfkörtlar, lite fler bristningar, väldigt putande mage, stripigt hår, lite högt blodtryck, allmänt otymplig och ännu mera orolig denna gång. Jag har ju inte tagit det lugnare (vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att vi har en snart 2 åring som röjer runt här hemma❤) + att en del familjebråk hat tagit rätt mycket på krafterna, jag har inte haft samma koll på vad jag äter och vilka läkemedel jag får/inte får ta. Speciellt inte nu när jag åkt på världens förkylning med feber och hosta
 Vill ju bara bli frisk så jag orkar! Så jag hoppas att lilla knodden där inne mår bra och att allt är som det ska. H*n sparkar och lever runt iallafall :) imorgon ska jag till mvc igen, alltid lika skönt att få komma dit!

Vilma har nu också åkt på feber, lilla älskling! Så liten men ska ändå vara stora tjejen som kan allt själv. Vi har en helt fantastisk dotter, vilja av stål, men helt underbar! Hon pratar och uttrycker sig, berättar vad hon vill och inte vill. Ja... jag är så otroligt stolt över henne!!! 

Nu ligger hon i vår säng tillsammans med pappa och jag har förpassat mig till soffan. Snarkar nått så in i den här gången att jag nästan väcker grannarna. Bättre blir det ju inte med förkylning. Jättejobbigt är det och jag hoppas att det går över när knodden kommer. Saknar ju att sova med Fredrik varje natt ❤ min fredrik, min bästa vän och stora kärlek. Vad hade jag gjort utan dig? Jag älskar dig så mycket. 


Nåväl, dags att sova snart så en kommer upp imorgon. 


Godnatt! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0